۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴

تاجگردون خبرداد:

صدور ۶۰ هزار سند کاداستر روستایی، شهری و زراعی در فارس

صدور ۶۰ هزار سند کاداستر روستایی، شهری و زراعی در فارس

شیراز - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از صدور ۶۰ هزار سند کاداستر روستایی، شهری و زراعی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان تاجگردون ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس گفت: قوه قضاییه یکی از قوه های اساسی نظام بوده و رکن مهم این قوه سازمان ثبت اسناد و املاک است.

تاجگردون با اشاره به نقش مهم ثبت اسناد و املاک در کشور بیان کرد: سازمان ثبت و اسناد به دلیل ارتباط ویژه ای که با حقوق خاص مردم دارد همواره مورد مطالبه عمومی قرار می گیرد و به گونه ای تمام مردم با آن سرو کار دارند.

وی با اشاره به عملکرد خوب ثبت اسناد و املاک فارس بیان کرد: این اداره کل طی چند سال گذشته با  استفاده از نیروهای توانمند توانسته شرایط خوبی را در کشور به دست آورد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: به روز بودن این سازمان در تکریم نیازهای مردم و استفاده از حداکثر ظرفیتها برای رضایت مردم نیز به صورت ویژه در دستور کار بوده و اوفیقاتی حاصل شده است.

تاجگردون با اشاره به اجرای طرح کاداستر افزود: این طرح در حوزه زراعی در حال انجام است و تاکنون بیش از ۶۰ هزار سند کاداستر روستایی، شهری و زراعی صادر شده است.

مدیر کل سابق ثبت اسناد و املاک استان فارس نیز پیرامون عملکرد این سازمان بیان کرد: در استان فارس ۴۰ واحد ثبتی و ۱۰۵ دفتر ازدواج وجود دارد.

عبدالحسین رامشی افزود: تقسیم بندی نواحی شیراز، صدور اسناد مالکیت ۹ میلیون و ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی برای جلوگیری از زمین خواری،صدور ۲۵۰هزار سند مالکیت روستایی، نظارت بر واحدهای ثبتی و... از اقدامات صورت گرفته است.

مهدی اقبال مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک استان فارس نیز بیان کرد: همه باید با هم همدل بوده و دست به دست هم برای خدمت به مردم گام برداریم و اقتدار حاکمیتی خود را به گوش مردم برسانیم.

 

 

 

 

 
کد خبر 2765075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha